بهترین دوربین گوشی سامسونگ | کدام گوشی سامسونگ برای عکاسی بهتر است

دینی
ورود شما به سایت کوچک مان را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.

تبلیغات هزینه نیست بلکه زمینه سازی برای معرفی وب خود به دیگران و درآمد زایی برای شماست .
سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات

درباره وب

به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان
جعفر اسدی
تبلیغات



گرفتن عکس با گوشی فقط در دسته سرگرمی و علاقه نیست. امروز راهی برای کسب درآمد است. بنابراین برای این افراد که تنها وسیله آنها گوشی است، دوربین بیش از سایر امکانات گوشی اهمیت دارد. از طرفی بعد از طوفانی شدن برند سامسونگ در تکنولوژی گوشی های تولید شده در بازار در سال های اخیر، مردم به دنبال بهترین دوربین گوشی سامسونگ هستند تا برای خرید آن هزینه اضافی نکنند. . و از شر دوربین های گران قیمت خلاص شوید.

سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا

سامسونگ که به عنوان بهترین گوشی سامسونگ با دوربین عالی شناخته می شود، آخرین پیشنهاد سامسونگ در بازار امروز سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا است. قدرت آن را به یکی از بهترین گوشی های سامسونگ در سال 2022 تبدیل کرده است.

این گوشی سری سامسونگ از 4 دوربین پشتیبانی می کند. 4 دوربین پشت این گوشی شامل یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی با لنز واید 24 میلی متری است. دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض با لنز 12 مگاپیکسلی فوق عریض. 13 میلی متر پریسکوپ 10 مگاپیکسلی با لنز 230 میلی متری و دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با لنز 70 میلی متری. به دلیل ویژگی های خاصی که در قسمت قبل ذکر شد، یک دوربین خوب را برای این گوشی پیشنهاد می کنیم. این یکی از بهترین گوشی های سامسونگ برای دوربین است.

دوربین اصلی آن دارای تثبیت کننده اپتیکال و فوکوس خودکار لیزری است، بنابراین تصاویر بسیار باکیفیت با تمام جزئیات بالا و بدون هیچ نویز که حتی با چشم غیر مسلح قابل مشاهده نیست، ثبت می شود. تصاویر ثبت شده توسط دوربین این گوشی به دلیل دقت رنگ بالای آن حس زندگی را به تصویر می بخشد.بهترین زوم دوربین گوشی سامسونگ را می توان به دوربین این گوشی سامسونگ نسبت داد. زیرا قدرت آن به حدی است که با آن می توان سطح ماه را به وضوح دید

علاوه بر این دوربین سلفی این گوشی نیز به عنوان بهترین دوربین گوشی سامسونگ عملکرد قابل توجهی دارد. دوربین سلفی سامسونگ گلکسی اولترا اس 22 دارای رزولوشن 40 مگاپیکسلی است و گزینه های زوم و ضد لرزش به این معنی است که می توان سلفی هایی با کیفیت بالا، با جزئیات رنگی و زیبایی فوق العاده گرفت. از دیگر ویژگی هایی که این گوشی را در رده بهترین دوربین گوشی های سامسونگ قرار می دهد، قابلیت ثبت تصاویر واقعی در شب است.

سامسونگ گلکسی اس 21 اولترا

نوع دیگری از گوشی که از نظر دوربین به عنوان بهترین گوشی سامسونگ شناخته می شود از خانواده S یعنی Ultra S21 می باشد. این دوربین بهترین گوشی سامسونگ تقریبا مشابه دوربین قبلی است. به عبارت دیگر دارای دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، لنز 26 میلی متری و دیافراگم f/1.8 با لرزشگیر اپتیکال و فوکوس خودکار لیزری است. بنابراین در نور کم عکس های روشن می گیرد.

قابلیت تشخیص میلیون ها رنگ، نمایش جزئیات بالا، دامنه دینامیکی بالا برای عکاسی عکس های عریض مانند مناظر، عکاسی پرتره و عملکرد حذف نویز برای عکاسی از جمله ویژگی های اصلی دوربین اصلی این گوشی است. دوربین دوم آن دارای لنز پریسکوپ تله فوتو 10 مگاپیکسلی، دیافراگم f/4.9، لنز 240 میلی متری، زوم 10 برابر و لرزشگیر تصویر است. دوربین سوم دارای سنسور تله فوتو 10 مگاپیکسلی با قدرت زوم 3 برابر، دیافراگم f/2.4، لنز 70 میلی متری است و قابلیت زوم آن فوق العاده است.

جدیدترین ویژگی های دوربین: وضوح 12 مگاپیکسل، فوق عریض، دیافراگم f/2.2، لنز 13 میلی متری با میدان دید 120 درجه. دوربین سلفی 40 مگاپیکسلی این گوشی همانند دوربین های پشتی قادر به ثبت تصاویر باکیفیت است. دوربین‌های مورد استفاده در Samsung Ultra S21 که یکی از بهترین دوربین‌های گوشی سامسونگ محسوب می‌شود، همان دوربین‌های مدل پایین‌تر آن هستند. این S20 است، اما برای گرفتن عکس های بهتر بهبود یافته است.

Samsung Galaxy Note 20 Ultra 5G

مدل های جدید سامسونگ ارائه شده در بالا در حال حاضر بهترین گوشی های سامسونگ از نظر دوربین هستند. اما گلکسی نوت 20 با توجه به قابلیت های منحصر به فرد دوربین ها، جایگاه خود را به عنوان حرفه ای ترین گوشی از نظر دوربین در سال 2021 حفظ کرده است. بنابراین، بهترین دوربین گوشی سامسونگ با توجه به dxomark، گوشی Note 20 Ultra 5g است زیرا لنز 12 مگاپیکسلی فوق عریض با دیافراگم f/2.2 برای ایجاد زاویه دید گسترده دارد.

یکی از بهترین ویژگی های این دوربین دوربین 108 مگاپیکسلی با سنسور عمق TOF 3D است که می تواند در شب تصاویری با رنگ های واقعی، وضوح بالا و نویز کم ثبت کند. یکی از دوربین های این گوشی یک دوربین پریسکوپ با سنسور تله فوتو 48 مگاپیکسلی و دیافراگم f/3.5 است که زوم هیبریدی 10 برابری و زوم اپتیکال 4 برابری را ارائه می دهد. به همین دلیل است که کاربران می توانند با جابجایی تصاویر مسافت طولانی را بدون افت کیفیت ثبت کنند.

کیفیت دوربین سلفی 40 مگاپیکسلی، امکانات مختلف برای عکاسی از جمله: پانوراما، پشتیبانی خودکار HDR، فلاش LED، فیلمبرداری با کیفیت 4k و لرزشگیر بالا برای فیلمبرداری از جمله مواردی است که این موبایل را به یکی از بهترین دوربین گوشی های سامسونگ این دوربین گوشی به عنوان مناسب ترین انتخاب برای علاقه مندان به عکاسی و فیلمبرداری در بازار شناخته می شود.

سامسونگ مدل A72; بهترین دوربین گوشی میان رده

یکی دیگر از گزینه های موجود در لیست بهترین دوربین های گوشی سامسونگ، Samsung A72 است. البته ویژگی های این گوشی قابل مقایسه با گوشی های قبلی نیست. زیرا می توان آنها را طوفانی در فناوری دوربین گوشی های سامسونگ دانست. با این حال، A72 بهترین دوربین سری A سامسونگ در میان گوشی های میان رده است. این گوشی نیز مانند سایر همتایان خود دارای 4 دوربین است که ویژگی های آن به شرح زیر است:

  • بهترین گوشی سامسونگ در مورد دوربین / بهترین گوشی های سامسونگ برای عکاسی
  • دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با لنز عریض 26 میلی متری و دیافراگم f/1.8
  • دوربین 8 مگاپیکسلی با سنسور تله فوتو با دیافراگم f/2.4، زوم اپتیکال 3 برابر، لرزشگیر اپتیکال تصویر و فوکوس خودکار که به عکس ها اجازه می دهد کیفیت خود را در نور کم حفظ کنند.
  • دوربین فوق عریض با رزولوشن 12 مگاپیکسل و لنز f/2.2 با پوشش 123 درجه که در شب رنگ های روشن تصاویر را با کیفیت بالا نشان می دهد. همچنین امکان ثبت طیف وسیعی را در تمامی زمینه ها فراهم کرد.
  • آخرین دوربین 5 مگاپیکسلی با لنز بزرگ با دیافراگم f/2.4 این فرصت را برای ثبت تصاویر با جزئیات و با کیفیت بالا فراهم می کند.

شاید بزرگترین مشکل دوربین این گوشی عدم پشتیبانی از لرزشگیر تصویر باشد که باعث شده بسیاری از افرادی که عکس های حرفه ای گوشی می گیرند به گزینه های دیگری فکر کنند.

سامسونگ مدل A52s؛ بهترین دوربین گوشی از نظر قیمت

ظاهر دوربین های پشتی این گوشی نیز مانند A72 است. اگرچه برخی از ویژگی های دوربین مدل قبلی بهبود یافته و عملکرد بهتری دارند. اما سامسونگ A52s را می توان بهترین گوشی سامسونگ از نظر دوربین مقرون به صرفه دانست. چهار دوربین این گوشی دارای ویژگی های زیر هستند:

  • دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، دیافراگم f/1.8، لرزشگیر تصویر و فوکوس خودکار
  • دوربین با لنز تله فوتو 5 مگاپیکسلی و دیافراگم f/2.4
  • دوربین 12 مگاپیکسلی، دیافراگم f/2.2 و لنز فوق عریض با پوشش 123 درجه
  • آخرین دوربین دارای لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 است.

عملکرد این دوربین ها را می توان در تصاویری با جزئیات بالا، رنگ های طبیعی و وضوح مناسب در نور کم و در شب مشاهده کرد.

حرف آخر

گوشی معرفی شده در این مقاله در حال حاضر یکی از بهترین گوشی های دوربین سامسونگ در بازار در بین مصرف کنندگان است. بنابراین با توجه به بودجه و کاربرد گوشی دوربین دار می توان این انتخاب را از انواع دیگر گوشی های سامسونگ انجام داد. با این حال همه می توانند با توجه به معیارهای ذکر شده بهترین دوربین گوشی سامسونگ را انتخاب کنند. به نظر شما کدام گوشی دوربین سامسونگ بهترین است؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.

 

منبع: مجله فناوری شهر سخت افزار


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تاريخ : سه شنبه 18 مرداد 1401 ساعت: 19:50 ا نویسنده : جعفر اسدی ا

امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: